Archívum: 2010 február


2010. Február 21.

Alerion Game Engine

írta: Xaint

Főiskolai szakdolgozatom játékmotor fejlesztése volt, C++ és OpenGL segítségével. A motor képességeinek bemutatására egy FPS stílusú játékot készítettem, melyhez időszűke miatt a modelleket és textúrákat a Quake 3-ból vettem kölcsön. A tesztpálya egyedi tervezésű, sajnos annak kivitelezésére sem jutott elég idő.

A motorról címszavakban:

  • BSP alapú pályaformátum
  • Nézetigúla-vágás
  • 3D hanghatások

Az alábbi videón sajnos látszik, hogy a programom összeakadt a videofelvevővel (fraps), különben a játék folyamatos. Később talán majd teszek fel egy jobb videót is. Ha elfelejteném, csak szóljatok rám! smiley

 

A játék letöltéséhez és kipróbálásához kattints: Ide.